, , , , , , , ,

Roaring Twenties Balldance

9:33:00 PM


Tuto sobotu jsem absolvovala VIII. Reprezentační ples UJEP, který byl ve stylu 20.let a Velkého Gatsbyho, a to je téma, které si nikdy nenechám ujít. Takže nastalo pátrání po vhodném oděvu a doplňcích.
Původně jsem měla v plánu ples absolvovat v krátkých šedých šatech French Connection, pošitých jemnými korálky, ale i tak jsem koukala po něčem jiném. Na Ebay-i se mi podařilo ulovit luxusní kousek, krásné zdobené šaty Miss Selfridge, které sice svou délkou neodpovídají úplně dobovým požadavkům, ale svým stylem rozhodně zapadly. Řekněme, že jsem se posunula na konec 20.let. Při rozhodování, které z nich zvolit, nakonec vyhrály ty dlouhé, a to nejen svou zajímavostí, ale i tím, že po pádu ze schodů jsem si nemohla dovolit jít v krátkých šatech.
Nicméně jsem měla problémy sehnat doplňky. Potřebovala jsem stříbrné boty a kabelku, a i když jsem proběhla celé město, tak bez úspěchu. Nakonec jsem si ale poradila, boty i kabelku jsem vytáhla z železných zásob a po pár menších úpravách byly použitelné.
A co vy? Nosíte raději dlouhé nebo krátké šaty na ples?

Last Saturday I went to a balldance of UJEP, which theme was the Great Gatsby and Roaring Twenties and that is something I could not miss. So I started to look for some suitable outfit.
Firstly I thought I will wear kneelength grey fully beaded dress from French Connection, but I still was looking for something better. On EbayI found thi beautiful dress from Miss Selfridge, which doesnt exactly fit in the flapper style, but lets say its appearence could be fitted into late 20s. At the end I choose the long ones, which were more interesting and due to my fall on the stairs I couldnt wear short dress.
Anyway the biggest problem was to find suitable accessories. I needed either blue or silver shoes and clutch, but I couldnt find anything matching. At the end I picked shoes from my closet and it was fine after few adjustements.

What about you? Do you prefer gowns, or rather short dress for special events?



dress / Miss Selfridge blue sequin mesh dress
(pics courtesy of Miss Selfridge)

You Might Also Like

0 komentářů