, ,

Red dress.

8:18:00 AM




Celý minulý týden probíhal v duchu příprav na nadcházející víkend a to hlavně na sobotní večer, kdy jsme s přateli vyrazili na ples. A to bych nebyla já, kdybych nepotřebovala nové šaty. Ale to neznamená, že jsem celý týden strávila běháním po obchodech a shaněním šatů. Jediné, co jsem musela sehnat byla potřebná látka a zdobení. A jak to nakonec dopadlo? Koupila jsem si jemný červený satén a k tomu se mi podařilo sehnat transparentní krémový šifon, který byl skoro jako pavučinka a práce mohla začít. 

Tentokrát jsem si na tom opravdu nechala záležet. Většinou jsem netrávila čas připravou papírových střihů, či nějakým pracnějším stehováním, ale v tomto případě jsem začala pěkně od střihu a každý díl byl podstivě nastehován a začištěn. Po náročném týdnu, plném probdělých nocí, byly šaty v pátek večer na světě. Jen mi ještě na sobotu zbyly nějaké poslední úpravy a zdobení, což mi překvapivě zabralo více času, než jsem čekala. Nicméně, musím říci, že se mi povedly. Co myslíte?

The whole last week was in the mood of preparation for the upcoming weekend and dance ball, we were going to with our friend. And I wouldn't be myself if I didn't need a new dress. But don't think I spent the whole week shopping for it, no, the only thing I was looking for was the correct fabric: I bought red satin and cream transparent chiffon and made me dress. Just see the result below. Do you like it? I was really happy I finished them.
















You Might Also Like

0 komentářů