,

Photo session.

9:19:00 AM




Jak už jsem v minulém příspěvku psala, minulý týden jsme měli, takovou menší maškarní párty. Párty byla skvělá a kostýmy jedinečné, jenže po celém dni na nohou, jsem vydržela jen do jedné. Když jsem dorazila domu, tak při pohledu do zrcadla, jsem si řekla , že i když jsem již dost unavená, tak zkusím udělat pár fotek. 

Vytáhla jsem stativ, nastavila samospoušť a udělala pár fotek. Posuďte sami, že to nebyl úplně nejhorší nápad...

As I wrote in my last post, last week we had a smaller costume party. It was great, costumes were amazing, but I last only till 1am. When I got back home, a look in the mirror told me, even when I was crazy tired, to try to make some pics. So I took tripod, set camery on self-timer and took few. See for yourself if it was a bad idea....










You Might Also Like

0 komentářů