, , , , , , , , , , , , , ,

Fashion: Black vest + pleated skirt

6:46:00 PM


Tak jsem zase trošku experimentovala. Jelikož do práce v takovém outfitu chodit nemůžu, tak si to nechávam na volné chvilky po práci. Tentokrát jsem zvolila vestičku a krásnou plisovanou sukni v malinové barvě, kterou naprosto zbožnuji, ale přeci jen to není kousek na každý den. Pod vestu jsem ještě oblékla tílko, aby mi nebylo vidět až do krku. Jako botky jsem si vytáhla kotníkové kozačky F&F, i když jsem chvilku zvažovala spíš vysoké. A abych uplně neumrzla přehodila jsem přes sebe vintage parku.

S tímto outfitem jsem se přihlásila do soutěže, tak pokud se vám líbí, tak mě prosím podpořte na tomto odkaze.

As I cannot wear this kind of outfits to work, I enjoy it in my free time. This time I combined black waist coat with floaty pleated skirt in rapsberry color. Under the coat I wore tank top to cover little bit. For shoes I was deciding between ankle and knee boots, but ankle boots were winners this time. And as it is already quite cold out side I covered myself with vintage parka.

I have submitted this picture to a competition, so if you like it please support me on this link HERE.




You Might Also Like

2 komentářů