, , , , , , , , , , ,

The Perfect Dress

8:15:00 PM

Maggie Sottero Ettia
 Když jsem vloni fotila kamarádce svatbu a poté, co mi řekla, že v celém Ústí byly pouze jedny jediné šaty, které se jí líbily a že za jejich půjčení dala 7000,-, nedalo mi to a i když jsem v tu dobu ještě rozhodně nic neplánovala, musela jsem se podívat, zda bych si něco vybrala já. A tedy byla to bída. Měla jsem naprosto jasnou představu. Hlavně žádné "šlehačkové". Chtěla jsem šaty, nejlépe ve stylu hollywoodských div 30.let. 
Prozkoumala jsem pár webů butiků v Praglu a řekněme, že tam by se i něco našlo. Jenže cena za půjčení byla 16 000,-. Se asi někdo zbláznil :-) ... Tudíš nezbylo nic jiného než prozkoumat web. Jednoznačným snem by byly šaty od Jenny Packham, ale i ty nošené nejlevnější, které by se mi líbily, stály 25 000,-. Zkoumala jsem Ebay, Oncewed, Stillinwhite atd.. Nakonec, když už tedy nastal čas i pro mě opravdu něco vybrat, tak jsem měla pár favoritů a už to jen chtělo, aby se někde objevily za slušnou cenu.

Úplně nejvíce ze všeho jsem toužila po šatech Maggie Sottero "Ettia". Bohužel, nebo možná naštestí se na Ebayi objevily až 3 týdny před svatbou, když už jsem jiné měla doma, což mi bránilo za ně dát 23000,- . Jinak bych asi neváhala...
 
Dále pak Jenny Packham Luna, Eden, nebo Willow. Ale co si budeme povídat, cenová kategorie je u těchto šatů trošičku jinde.

Jenny Packham / Luna, Willow
Co se týká dalších návrhářů, koukala jsem po Eliza Howell, Rosa Clara, či Pronovias. Nicméně nikdy jsem nenarazila na šaty, které by splňovaly poměr cena-výkon. Nakonec jsem se dostala až k šatům britské oděvní značky Monsoon, která kromě oblečení denního nošení vyrábí i společenské a svatební šaty. A tam jsem objevila ve starší kolekci dva favority. Nicméně jejich cena na webu se také pohybovala výš, než bych chtěla. Jednalo se o modely Sophia, krásné šaty se zdobením ve stylu dvacátých let a Breya, které působily romanticky, a právě elegantním nádechem let třicátých.

Monsoon Sophia
Jedno krásného dne se ale na Ebayi objevily právě šaty Sophia a pár dní na to i Breya. Tak jsem se rychle domlouvala s prodavající na poštovném a dalších detailech. Nicméně konec aukce jsem prošvihla, a tak jsem čekala, až se šaty znovu vystaví. Bohužel v tu chvíli si jich všimlo více zájemců a nakonec se vydražily za víc, než jsem chtěla dát. V tu chvíli už jsem neváhala a okamžitě jsem koupila ty druhé. Monsoon Breya. Už jsem totiž nechtěla čekat a doufat, že se tam Sophia znovu objeví. 

Monsoon Breya
Po týdnu mi dorazily domů a byly perfektní. Sice jsem jim udělala pár úprav, ale nakonec to byly ty pravé šaty, které mi perfektně sedly, nestály mě jmění (nakonec s poštovným z UK cca 7200,-) a užila jsem si v nich celý svatební den.... teď už je jen musím odnést do čistírny, aby byly zase jako nové!
Monsoon Breya




You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já měla nedávno podobný problém s výběrem společenských šatů. Taky jsem prošla asi pět půjčoven a buď byly šíleně drahé, nebo se mi prostě nelíbily. Nakonec jsem si tedy objednala tyto přes internet. Cena za šaty srovnatelná s cenou za půjčení, jen s tím rozdílem, že tyto už jsou opravdu moje. :)

    ReplyDelete