, , , , , , , , ,

Floral dress

6:00:00 PM




Během září jsme byli na dvou svatbách. Každá byla naprosto jiná. Jedna na hradě, jedna v mlýně v lesích. Obzvlášť u té druhé jsem opravdu nevěděla, co si mám vzít na sebe. Netušila jsem, jak moc oficiální to bude. Mám si vzít šaty, mám si vzít kalhoty? Nebude mi v šatech zima? Sakra, já v té skříni nic elegantního nemám! No prostě dilema. Samozřejmě, že džíny nepřipadaly v úvahu, ikdyž by to do lesa bylo asi to nejlepší. Obřad se totiž konal na lesním paloučku. Nakonec jsem ve stříni objevila květované šatky ve stylu 70.let, které byly tak akorát elegantní a do lesního prostředí zapadly. Na obřad jsme k nim měla kotníkové kozačky F&F (zde), ale později jsem se přezula. Přeci jen na běhání po trávě jsou lepší tenisky.

During September we went to two weddings. Each of them was totally different. One was at castle, one in the woods. For the second one I had no idea, what to wear, there was no dresscode set. Should I wear dress or pants. What is still acceptable? Jeans would be perfect fit for forrest, but not for a wedding. At the end I found these floral dress in my wardrobe and actually it was perfect fit. I wore it with ankle booties from F&F (here), but after the ceremony I changed to sneakers.






You Might Also Like

0 komentářů