, , , , , , , ,

Wedding Eva + Honza

11:02:00 PM

 
Je to tak půl roku, kdy mi jedna z mých nejbližších kamarádek, nad skleničkou vína, oznámila, že počítá s tím, že jí nafotím svatbu. Nejprve jsem měla radost, že konečně budu mít přílěžitost fotit svatbu. Už jsem si sice nějaké to focení zkoušela, ale to jen jako druhý fotograf v pozadí. A tentokrát to mělo být jinak. Byla jsem nadšená. Jenže jak se čas postupně blížil ke dni s velkým D, měla jsem čím dál větší obavy z toho, abych jim to nezkazila, aby z toho bylo alespoň pár dobrých fotek. Týden před svatbou jsem ještě procházela různé návody, na co si dát pozor a co vše připravit na takovou událost.
A jak to dopadlo? Krom toho, že většina pouček se okamžitě vypařila a vybavily se mi až zpětně, bylo to opravdu náročné a za celý den jsem se na chvilku nezastvila. Domů jsem si přinesla přes dva tisíce fotek, které jsem v posledních dvou týdnech ve volných chvílích procházela a upravovala. Doufám, že se vám budou líbit. 

It was approximately half year ago, when one of my best friends asked me to shoot her wedding. At first I was soo excited, that finally I have the opportunity to be a wedding photographer. I have already tried few times to make some pics at weddings, but now it was my turn to shoot. As the time passed by I started to be nervous. I was so afraid to screw their wedding pictures. Week before the big day I went through many articles about wedding photography, to be ready.
Of course everything I read disappeared the minute I took the cam in my hands. The whole day was really exhausting and at the end og the day I had troubles to even walk to the car, how tired I was. Anyway I made more than 2000 pics and the next two weeks I spent with postproduction. Hope you like them.




You Might Also Like

0 komentářů