, , , , , , , , , ,

Workshop: Outfit photoshoot

10:00:00 AM

Jelikož se mi zhodnocení workshopu nevešlo do jednoho článku (zde), mám pro vás dnes detaily z focení outfitů, které se odehrávalo venku. Vyrazily jsme na piazzetu ND a stále rozdělené do dvojic, jsme se fotily. Má modelka mi ochotně pózovala a musím říct, že ačkoliv sama fotím Nikonem D300, tak se zapujčeným Olympusem Pen se mi fotilo opravdu dobře. Následovala výměna a měla jsem pózovat já, což většinou bývá velký boj, jelikož mám tendenci fotografujícího navigovat, co a jak má dělat. Každopádně jsme si obě vyzkoušely jak postavu, portrét tak i detaily. ... No, mrkněte na fotky, co jsme vytvořily. Konec dne pak byl věnován tvorbě samotného blogu, tomu jak s bloggerer pracovat a jak co nastavit. Jako završení jsme ještě prohlížely fotky všech dvojic a vyhodnocovaly ty nejpovedenější.

Since there was too many pics from the workshop, I divided the post into two. This time here are pics from the outfits photoshoot, which we shot in pairs in front of the National Theathre. My model was possing really good and I have to admit that using Olympus Pen was very easy and even though I am owner of Nikon D300. I was quite surprised by the outcome from the small camera.
At the end of the day we spoke about how to create blog, about layouts and some add-ons. To complete these two days, we browsed through the pics of all groups and evaluated the best ones.




A jak bych to celé zhodnotila? Určitě to pro mě byla zajímavá zkušenost a i když už jsem si většinou věcí sama prošla ještě před workshopem, určitě mohu doporučit, obzvlášť pokud začínáte.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Liking the outfits!

    New post - http://www.fashionistachic14.blogspot.co.uk/2015/09/confetti-crowd-style-x-my-style.html
    Blog - http://www.fashionistachic14.blogspot.co.uk
    Instagram - https://instagram.com/isobelceline/
    Bloglovin' - https://www.bloglovin.com/blogs/fashionistachic14-12984939

    ReplyDelete
  2. Hi, thanks. I checked your blog and I love the drawing in the header and also the post about you jewelry :-)

    ReplyDelete