, , , , ,

Another great experience

8:37:00 AM



Sice v nadpisu je „skvělá“ zkušenost, ale v tomto případě je to ironie. Poslední dobou mám velký problém vybrat si restauraci, kam zajít na večeři, ať už s mužem, nebo rodiči. Kromě prostředí, které mě dokáže odradit už na dálku, tak nabídka ústeckých restaurací není nic, co by vás ohromilo.
Nicméně, mezi ty odlišné patří Pepe Lopez. Tuhle mexickou restauraci mám hned za rohem, takže nemusíme řešit transport. Ceny jsou zde sice vyšší oproti ostatním, ale řekněme, že je ještě akceptovatelné a v letě se dá sedět na zastřešené zahrádce, což je velmi významné plus.  A jídlo? Vzhledem k tomu, že se jedná o mexickou restauraci, ne vždy vyloženě chutná, ale to není chybou kuchaře, ale spíš netradičními chutěmi, na které nejsme zvyklí. Experimentovat se přeci musí.

Největším problémem je zde ale obsluha. Bohužel dost často jsem tu s obsluhou nebyla spokojená a tetno týden to báječně završil. Deset minut, po té co jsme usedli, jsme si museli říct o jídelní lístek. Mezitím přišly další tři stoly, které byly obslouženy ještě před námi. Po dalších tak deseti minutách jsme dokonce dostali příležitost si objednat. Následovalo čekání na pitivo. Než nám ho donesli, tak se u stolu, na který jsem viděla, vystřídali dva lidé z obsluhy tak 3x. To, že si počkáme na jídlo, to jsme tak nějak tušila, jelikož tam bylo opravdu plno. Ok, to se dá pochopit. Jídla jsme se tedy dočkali v přijatelné době a bylo i dobré.

Po té, co jsme dojedli, jsem si polovinu jídla nechala zabalit. Jelikož jsem opravdu nemohla a hlavně se mi to hodilo na druhý den k obědu. V restauraci jsme pak ještě seděli a popíjeli tak hodinu. Nicméně druhého pivka se můj muž, i po opakovaném upozornění, už nedočkal. Takže jsme to uzavřeli, s tím že pivo už nechceme a že zaplatíme.

Když nám přinesli účtenku, tak jsem panu číšníkovi oznámila, že zaplatíme, až mi přinesou to jídlo, co jsem si nechala zabalit. A najednou se začali dít věci. Nejdříve přiběhla jedna ze servírek, která se nám spolu s ním věnovala, že se moc omlouvá, ale že to omylem její kolegyně vyhodila, jelikož si myslela, že patřilo k jinému stolu, který již odešel. Tak jsem jí odvětila, že je to sice blbý, ale že bych ráda dostala své jídlo. Odběhla a dorazil pan číšník, který se tedy také omlouval, a jestli nám (asi spíš jen mě) může nabídnou něco jiného, třeba k pití. Tak jsem mu řekla, že ať se nezlobí, ale nemám zájem a že jim zaplatím pouze polovinu, nebo že bych byla ráda, aby mi nesnědenou část připravili znovu.

Chvilku na to dorazila i servírka, která to způsobila. Ano, také se omluvila a nabízela mi za to kávu, či nějaký drink. Tak se jí ještě v klidu snažím vysvětlit, že ani kafe, ani žádný drink nechci. V tu chvíli přestala vnímat a začala až agresivně říkat, že si mi tu snaží vyjít vstříc a že mi dává možnosti, jak to napravit, byla jak kolovrátek. Když jsem pochopila, že mě opravdu nebude vnímat, nechala jsem ji domluvit a poté opět jí v klidu říkám, že to chápu, že každý může udělat chybu, ale že o to, co mi nabízí, nemám zájem a že jsou dvě možnosti, jak to vyřešit. A než jsem stačila zopakovat svůj požadavek, ona spustila znovu. Tím mě sice neskutečně vytočila, nicméně jsem se udržela a přestala jsem s ní cokoliv řešit. Obrátila jsem se na číšníka, který nakonec ustoupil a dal mi na jídlo slevu. Chvilku jsem se dokonce obávala, že někdo půjde a vytáhne to z koše :-) ... 

Nevím jak to vidíte vy, ale pokud jdu do restaurace a objednám si jídlo, tak chci jídlo. Pokud mám platit za nějakou službu, tak tu službu chci dostat. V tomhle případě jsem o jídlo přišla a služby celý večer staly za hovno! Ano, budu sprostá, protože to slušně ani napsat nejde. A pokud slečna či paní servírka udělá chybu, nemůže přeci čekat, že za její chybu budu platit já. V Pepe Lopez jsem tudíž byla na dlouho dobu naposledy. Bohužel, jak jsem již zmínila na začátku, tahle restaurace má mnohá plus, takže někdy v budoucnu do ní nejspíš opět zajdeme.

A co vy? Také máte nějakou podobnou zkušenost?

You Might Also Like

0 komentářů