, , , , , , , , , , ,

Floral orange dress

3:11:00 PM


Tak jsme se zúčastnili na dlouho dobu asi poslední svatby v našem okolí. Měsíc dopředu jsem se pokusila od nevěsty zjistit, jak to budou mít laděné, abych si stihla sehnat něco na sebe. Její odpověď byla oranžová. Což ně vyděsilo, jelikož oranžová není zrovna barva, kterou by oplýval můj šatník.

Po dlouhém hledání na Ebayi, po opakovaných pokusech sehnat něco v obchodě, jsem to večer před svatbou vzdala, protože jsem opravdu nesehnala nic, co by odpovídalo mé představě. Pouze jeden jediný top z H&M by připadal v úvahu. Jenže investovat 600,- do cca 40 cm polyesterové látky mi prostě přišlo šílené. 

Tak jsem se večer před svatbou s neúspěchem vrátila domů s tím, že snad vymyslím něco vhodného z toho, co mám ve škříni. Nakonec jsem prolezla i tu spoustu věcí, které už nenosím a narazila jsem na dvoje šaty. Jedny krémové s jemným černým potiskem, ušité z hedvábí a druhé červeno-oranžové. Bohužel mi ani jedny neseděly, tak bylo potřeba je upravit. Do jedné v noci jsem seděla u stroje, ale nakonec se mi podařilo upravit oboje. Jelikož jsem se nemohla rozhodnou, které z nich, vzala jsem si sebou oboje. A jaké to nakonec vyhrály? Mrkněte na fotky. Ty druhé nafotíme možná příště.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. No to sa nedivím, že si bola v rozpakoch. Zohnať niečo v oranžovej farbe musí byť veľký oriešok. Tieto sú veľmi pekné. Kráasne na letnú svadbu. Som zvedavá na tie druhé.

    Anna
    www.glamadventure.com

    ReplyDelete
  2. Děkuji :-) ... nakonec jsem se v nich cítila opradu příjemně. Lehké, viskózové, takže jsem se v nich nepařila, zatímco většina šifonových má polyesterovou teplou podšívku. A ani se nemačkaly tak moc, jak jsem čekala :-)

    ReplyDelete